اخبار اقتصادی
چاپ00015:11 - 1400/08/17

واکنش تند فعالان کارگری نسبت به سیلی زدن به کارگر هتل/ مدیر هتل: شکایت نکنید جبران می‌کنم!

کارگر آنلاین | علی خدایی از واکنش تند فعالان کارگری نسبت به توهین به کارگر هتل خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین ، در روزهای گذشته، مدیر هتل چمران اهواز در جریان ورود تیم استقلال به این هتل، به گوش یک کارگر این هتل در انظار عمومی سیلی زد که کلیپ آن در فضای مجازی بسیار واکنش برانگیز شد.

  • در پی آن، مهرزاد مویدی (رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی استان فارس) اعلام کرد که از مدیر هتل شکایت می‌کند و باید مدیر هتل در انظار عمومی سیلی بخورد.
  • علی خدایی (نایب رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور) در این رابطه از نامه‌ی مدیر هتل به کانون هماهنگی شوراهای استان فارس خبر داده که در آن مدیر هتل عنوان کرده رابطه من با کارمندم رابطه پدر فرزندی است و این عمل زشت را نمی‌توانم توجیه کنم و کتبی عذرخواهی می‌کنم.

او درخواست کرده، شکایت نکنید من برای کارگر جبران می‌کنم.

  • خدایی می‌گوید: واکنش سریع، تند و لازم کارگران به خصوص کانون شوراها، موجب شد که مدیر هتل کتبی عذرخواهی کند و قول جبران بدهد؛ کانون شوراهای استان فارس وکیل گرفتند و در حال شکایت هستند؛ باید بگویم تاثیر عمومی این حرکت زشت، با یک عذرخواهی ساده از میان برداشته نمی‌شود؛ این سیلی، سیلی به گوش یک نفر نبود، سیلی به جامعه کارگری بود و احساسات مردم و کارگران را جریحه دار کرد؛ چطور یک کارفرما به خود اجازه داده در انظار عمومی به کارگر زحمتکش سیلی بزند؟!
  • او ادامه داد: ما همه خشمگین بودیم و نمی‌توانستیم این رفتار را تحمل کنیم؛ اما من شخصاً به دلیل‌عدم شکایت کارگر و عذرخواهی رسمی کارفرما و وساطت عده‌ای، فکر می‌کنم این قضیه می‌تواند تمام شود اما ماجرا تمام نمی‌شود؛ ما اجازه توهین به کارگران را به هیچ وجه نمی‌دهیم.

خدایی تاکید کرد: ما کارگران در حال تحمل وضع بد معیشتی و حوادث کار پی در پی هستیم دیگر توهین و سیلی را تحمل نمی‌کنیم؛ این را باید کارفرمایان کشور بدانند و بدانند که این سیلی، باید آخرین توهین به کارگران کشور باشد.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
سامانه بتا بانک رفاه کارگران